Zoals altijd weer super goed geholpen.
Toen ik thuis was helaas door een lompe actie van mijzelf brak er een nagel af. Ik kon gelijk binnen een half uur weer terecht om deze te laten repareren!!
Behandeling door Manuela•Gelnagels
Britt•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top wimpers, altijd tevreden bij Mia!Ze werkt super netjes, hygiënisch en mijn wimpers blijven lang mooi. Het resultaat is natuurlijk en precies zoals ik het wil. Een aanrader voor iedereen
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Dewi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak liep 15 a 20 minuten uit.
Dit is misschien een klein minpuntje.
Behandeling door Silvia•Wimperextensions
monique•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede goede verzorgde nagels na bezoek bij deze salon, deskundige, attente en aardige dames.