Mia is top, ze weet wat ze doet.
Ze is heel vriendelijk en professioneel en mijn wimper blijven tot 4 weken mooi.
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Jennifer•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sara is kundig en heel vriendelijk! De hygiëne in de salon kan beter (vieze vloer).
Medische pedicure
Petra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Had een manicure. Mn natuurlijke nagels wilde ik graag zo behouden, helaas is de bovenkant gevijld met een grove vijl. Je ziet overduidelijk krassen op het nagelbed.
Manicure
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weet prachtige nagels dankzij Sara die ook meedenkt wat ik kan doen
Nagelversteviging
Frieda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier altijd voor mijn nagels. De sfeer in de salon is altijd positief er staat altijd een lekker muziekje op. En een gezellige babbel zit er ook altijd in.