Wat een verwennerij, Liesbeth geeft goed advies en zoekt producten die passen bij mijn gevoelige huid.
Deze gezichtsbehandeling was echt genieten! Kan dit iedereen adviseren als cadeautje aan jezelf.
Hélène•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een erg goede massage van Liesbeth! Echt een heerlijk verwend moment voor mezelf. Liesbeth zorgt voor een fijne sfeer in de salon. Dankjewel en tot snel.
Behandeling door Liesbeth•Rug-, schouder- en nekmassage
Renée•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was goed en heel blij
Ineke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling goed voor rimpels bij boven lip,wangen en hals is een stuk minder heel tevreden en blij mee
Ineke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne nieuwe aanwinst in Amersfoort. Een prachtige salon. Ik heb genoten van de mooie producten en de gezichtsbehandeling.
Behandeling door Liesbeth•Facials / Gezichtsbehandelingen