Fijne behandeling gehad. Jenthe vertelde wat zij ging doen. Dat was fijn. Ze was heel rustig wat mij ook rustig maakte. Het was namelijk een hele tijd geleden dat ik bij zo'n salon was. Ik ging met een blij gevoel terug naar huis.
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen
Patricia de Meer•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een fantastische behandeling gehad door een zeer deskundige ervaren schoonheidsspecialiste.
Ook was zij ook nog eens ontzettend vriendelijk en correct !!
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen
Truus•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk was het weer! Ik had een rotweek achter de rug die ik al snel compleet vergeten was. Super relaxed kwam ik weer buiten.
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen
Astrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette beautysalon met vakkundige medewerkers.
Behandeling door Willemijn•Facials / Gezichtsbehandelingen