Heel fijn ontvangen, goede uitleg van de behandeling.
Eerlijk en open, dus gelijk nieuwe afspraak ingepland.
Me huid voelt fijn aan😊
Behandeling door Jenthe•Micro Needling
Christa•30 dagen geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, was het weer top.
Behandeling door Jenthe•Wenkbrauwen harsen
Michelle•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Kom graag naar de salon van Willemijn, voel me altijd weer als herboren na mijn gezichtsbehandeling.
Adviseer deze salon dan ook graag aan anderen, wordt tijd voor je genomen en je krijgt de juiste behandeling wat bij je past!!
Behandeling door Willemijn•Facials / Gezichtsbehandelingen
marina•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne behandeling microneedling met deskundig advies. Aanrader!
Behandeling door Jenthe•Micro Needling
Ria•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Tijdens de behandeling werd alles duidelijk uitgelegd. Zeer prettige ervaring. Microneedling viel erg mee. Blij met het resultaat.