Fijne kennismaking, goede voorlichting en een fijne behandeling gehad.
Gewoon weer een nieuwe afspraak gemaakt.
Behandeling door Willemijn•Peeling
Ingrid•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals vaker gemeld ben ik altijd meer dan tevreden over de behandeling en de ontspannen atmosfeer. Ik ga ik er altijd met plezier naartoe en voel me er welkom!
Behandeling door Jenthe•Pedicure
Michael•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was heel veel na de behandeling voelde het heel fijn aan geweldig
Behandeling door Jenthe•Micro Needling
Netty•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed ontvangen, lieve medewerkster, heeft me wenkbrauwen weer mooi geverfd en in vorm gebracht.
Behandeling door Jenthe•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Kim•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jenthe is een kundige jonge dame die weet wat ze doet
Het is altijd een fijne beleving om weer bij haar langs te gaan
Ze is altijd vriendelijk met een luisterend oor voor wat je graag wil en geeft dan ook een kundig advies
Ook op het vlak van pedicure staat ze haar (mannetje) vrouwtje
Kortom het is een aanradertje/toppertje