Net als de vorige keer is mijn haar zoveel mooier en gezonder dan toen ik binnen kwam. Vriendelijke service met ruim voldoende advies voor de nazorg. Bedankt en tot de volgende keer.
Karin•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en prettig. Fijne behandeling.
Prijs kwaliteit verhouding ook heel goed.
A•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Laserbehandeling gehad, eigenaar laat je op je gemak voelen tijdens de behandeling wat wel van belang is.
Emine•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandelingen. Top ervaring hier!
Dima•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het effect van de behandeling weet ik natuurlijk nog niet. Maar prettig behandeld. Minpuntje, erg koud in het hele gebouw! Er werd wel een verwarmend apparaat aangezet, maar niet erg effectief. Een achtergrondmuziekje zou ook prettig zijn, nu voelt het allemaal kil en niet relaxed aan.