Ik ben erg tevreden over mijn laserbehandeling. Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. De behandeling verliep professioneel en zorgvuldig. Ik kom hier zeker graag terug en kan deze plek van harte aanbevelen!
Anne-Beth•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen en alles goed uitgelegd!
Saskia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
🤗
Esmee•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk personeel, veel persoonlijke aandacht. Alles werd goed uitgelegd. Kortom, hele fijne ervaring.