Super goed geholpen vandaag. Ik had een afspraak voor tandenbleken.
Thirza •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling
Aaliyah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon! Kom hier al een tijdje en ik super blij met het resultaat! Ze denkt altijd met je mee wat heel fijn is.
Cemo•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw die echt weet wat ze doet!! Super blij mer ze resultaten🫶🏼
Hannah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor een Brazilian + oksel waxen. Werd super vriendelijk ontvangen, op mijn gemak gesteld, echt professioneel geholpen en ook voor een prima prijs! Ik zou deze salon aan iedereen aanbevelen en ga dat dan ook doen ;)