Wederom fantastisch. Nagels zitten 2 tot 3 weken mooi.
Behandeling door Sudarat Pansin•Gellak manicure
Henrike•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is een fijne salon, wimpers zijn van goede kwaliteit en het is altijd gezellig. Ik raad deze salon aan!
Behandeling door Sudarat Pansin•Wimperextensions
Sumalee•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers zien er zoals altijd mooi uit!
Behandeling door Sudarat Pansin•Wimperextensions
Shirine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over mijn biab nagels! Mijn nagels zijn heel mooi en netjes gedaan. Er wordt hygiënisch gewerkt, altijd met een nieuw setje materialen/vijl en schaartje. Fijne sfeer en professioneel resultaat en veel kleurtjes. Zeker een aanrader!!!!