Altijd fijn bij Dyanne en je gaat de deur uit met mooie nagels.
Behandeling door Dyanne Paap•Nagelverlengingen
Sabine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Dyanne is een topper. Snel, vakkundig en gezellig.
Behandeling door Dyanne Paap•Nagelversteviging
Isabelle•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne behandeling en ben erg goed geholpen, Dyanne luistert goed naar wat je wilt en juist niet wilt. Ze werkt netjes en is rustig. Zeker een aanrader. Tot over 6 weken.
Behandeling door Dyanne Paap•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sabine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima salon altijd fijn om bij Dyanne langs te gaan en tevreden de deur uit te gaan.