Vandaag was mijn eerste afspraak voor een basis manicure. Met zorg geholpen door Sandra en nu al een groot verschil. Ben erg blij met het resultaat. Volgende afspraak is gemaakt
Linda •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel fijn! Ik heb een gezichtsbehandeling gehad, veel uitleg over de producten. Een fijn ontspannen uurtje.
Zeker aan te raden!
Danique•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden over de nagels van mijn dochter.
Evi •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vind dat er hygiënisch gewerkt wordt. Sandra is vriendelijk en deskundig.
Saskia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Alles schoon en fris. Mooie salon👍