Altijd secuur en netjes. Fijne omgeving. Professioneel en lief.
Behandeling door Elena•Wenkbrauwen - threaden
Charlene•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig zoals altijd kom er al heel lang
Behandeling door Elena•Facials / Gezichtsbehandelingen
Patricia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het best spannend, omdat het de eerste keer was. Ik kwam binnen en er hing gelijk een hele ontspanne sfeer. Elena was heel aardig en gastvrij. Ze vertelde wat ze ging doen en ze gaf me advies. Heel blij met het resultaat.
Behandeling door Elena•Wenkbrauwen - threaden
Amy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanaf het moment dat ik binnenkom voell ik me welkom en ontspannen. De salon is schoon, sfeervol en professioneel ingericht.
Behandeling door Elena•Facials / Gezichtsbehandelingen