Voordat ik bij Elena kwam dacht ik dat mijn wenkbrouwen een mooie vorm hadden. Maar Elena heeft ze ontzettend verbeterd. Ze is zeer kundig, professioneel en ontzettend aardig. Bedankt Elena!
Behandeling door Elena•Wenkbrauwen - threaden
Karen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elena is echt fantastisch, mijn man en ik komen al 2 jaar bij haar en zijn altijd erg blij met de behandeling!
Behandeling door Elena•Facials / Gezichtsbehandelingen
Hanneke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij mee
Behandeling door Elena•Laserontharen
latifa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je was weer geweldig!
Behandeling door Elena•Wenkbrauwen - threaden
Jaimy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd weer heel blij als mijn wenkbrauwen gedaan zijn.