Altijd prettig en relaxte sfeer perfecte behandeling en bent tevens wat ontspannen bij het weg gaan....ik geniet er iedere x van.
Behandeling door Elena•Wenkbrauwen - threaden
Els•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke professionele dame, altijd gezellig en erg goed
Behandeling door Elena•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Inge•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom hier al heel wat jaartjes echt een hele fijne praktijk. Verder mag echt niemand aan mijn wenkbrauwen zitten. Wordt altijd warm onthaald en je ligt heerlijk ontspannen in een warme stoel. Daarnaast is de eigenaresse echt de beste in dit vak.