Ik heb al jaren hele goede ervaringen met de salon. Professioneel, gastvrij en heel ervaren.
Behandeling door Elena•Wenkbrauwen - threaden
Kiki•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy customer. Highly recommended.
Behandeling door Elena•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nely•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was erg fijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Elena•Facials / Gezichtsbehandelingen
Fatima•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met mijn gezicht! Eindelijk resultaat in een korte tijd. Vertrouwd, vakkundig en oprecht! Ik ben goed geadviseerd en ze is erg hygiënisch.
superblij!!!
Behandeling door Elena•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rumeysa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren, je voelt je echt thuis. Altijd een gezellig grafiek tijdens je behandeling. Ik kom er graag