Super tevreden! Hele leuke lieve meid die mij heel goed heeft behandeld met goede advies. Mij heeft ze zeker als een vaste klant erbij.
Latifa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gisteren een behandeling gehad en de behandelend persoon was ontzettend vriendelijk en stelde me gerust. Het was een fijne ervaring en ik ben zeer tevreden!
Maha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige anti aging behandeling gehad en ik voelde mij echt verwend
Marja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super gezellige, lieve dame, stelt je gerust vanaf het moment dat je bij haar binnen stapt. Zeker een aanrader !