Al een aantal keer hier geweest voor een laserbehandeling. Duidelijke uitleg en deskundig advies over de behandeling. Fijne en schone salon. Makkelijk om afspraken te maken. Heel behulpzaam en vriendelijk!
Marjan•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, zeer tevreden. Was mijn eerste keer sinds een hele lange tijd in een beauty salon. Het was er schoon en netjes en het rook lekker binnen, goede sfeer. Erg lieve dame, Fatima, hielp mij. Gelijk weer een afspraak ingepland.
Astrid Myrna•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben heel fijn, behulpzaam en aardig geholpen. Ze was grondig en legde alles fijn uit, met een comfortabele sfeer.
Femke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne meid die mij behandeld heeft. Voelde me meteen op mijn gemak. Heb meteen mijn vervolgafspraak gepland. Ik kom hier heel graag terug.
Zainab•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling, mijn gezicht heeft nooit zo schoon gevoeld, er wordt juiste analyse gedaan, en niets wordt meer gedaan dan nodig is!