Gewoon fantastisch voelt huiselijk en gezellig aan en heel goed geholpen
Sylvia •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Dankje wel, vriendelijke leuke vrouw.
Ben heel blij mee😊😊😊
Angelika•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een hele fijne ervaring
Thanaa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Er wordt zo goed en zorgvuldig gewerkt, dit wordt mijn vaste plek vanaf nu! 10/10
Oumaima•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een gezellige dame, ik ben zeer tevreden over de behandeling. Ik kom hier zeker weer terug en raad het iedere vrouw aan.
Elisa doet haar werk met plezier.