Ik ben altijd tevreden als ik vertrek. Mijn wenkbrauwen zijn altijd mooi.
Behandeling door Haniyeh•Wenkbrauwen - threaden
Femke•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Prima ontvangst en heel goede behandeling. Mijn dochter en kleindochters komen hier al jaren dus het voelde een beetje als thuiskomen! Ga absoluut herhalen!!!
Behandeling door Haniyeh•Wimper permanent
Ingrid•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om hier te komen!
Vakkundig, schoon en proffesioneel