Ik kom hier nu ongeveer een half jaar. En iedere keer word ik goed ontvangen. Mijn wenkbrauwen zien er na iedere bezoek weer tip top uit
Wenkbrauwen - threaden
Anastacia•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was snel en prima!
Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, wenkbrauwen zijn goed onder handen genomen.De vorm is wel iets dunner dan ik van te voren had bedacht, maar eigenlijk staat het wel goed!