Ik vond het jammer dat ik bijna een kwartier moest wachten terwijl ik een afspraak had gemaakt als eerste die dag (gaan om 09.30 uur open en ik had een afspraak om 09.30) maar de dame die mij hielp was prima: aardig en ze heeft goed werk geleverd!
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel, hygienisch en perfecte wenkbrauwen. Ik ben erg tevreden
Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 1e keer geweest en klantvriendelijk personeel.
Alles is mij goed bevallen en komt binnenkort weer terug voor een behandeling.