Ik werd heel vriendelijk geholpen en goed geknipt. Ik was mijn mobieltje vergeten en ze namen contact op, zodat ik hem kon ophalen👍
Vrouwen knippen
Monique•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
top
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi en accuraat gedaan.
Gellak manicure
Olena Voloshyna•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij dat ik beautycenter classy heb gevonden. Het personeel is altijd super vriendelijk. En de service is goed en snel. Ze hebben een nieuwe vaste klant gevonden.