Fijne salon met goed personeel. Goede prijs/kwaliteit
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service en zeer tevreden met mijn behandeling🤗
Wimperextensions
Banu•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik boek altijd herhaalbezoeken omdat het zo goed bevalt
Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, hygiënisch en vriendelijk personeel.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Online een afspraak gemaakt en dat ging goed. Ik kreeg een kopje koffie en een chocolaatje. Ik had een kundige kapster.
Zelf vind ik het altijd wel leuk om een praatje te maken, daar hielden deze dames niet zo van en daardoor vond ik de sfeer iets minder.