Prima behandeling met gellac, zeer secuur en netjes aangebracht
Gellak manicure
Hester •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service.
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi resultaat
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de kerstdrukte toch nog een plekje kunnen krijgen voor een gellak manicure. Uitgebreide keus uit kleurtjes en netjes aangebracht. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Moshtaba•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel geholpen. Zeer vriendelijk en geduldig personeel.