Voor mij de eerste keer..Was ook wel nerveus. Kreeg goeie uitleg wat er ging gebeuren. Advies wat ik nog meer zou kunnen doen.
Ben heel tevreden met het resultaat.Zal zeker terug komen.
Wimper permanentToon alles…
Anika Berg•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Vrouwen knippen
Nora Abdulghalig•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Haren en wenkbrauwen zijn supergoed gedaan.
Vrouwen kleurenToon alles…
samantha•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak ietsjes later begonnen. Maar verder prima behandeling!