Super handig dat je zelf online een afspraak kan inplannen. En ik word altijd op tijd geholpen.
Wenkbrauwen - threaden
sandra•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het liep nogal uit, maar het personeel was erg vriendelijk en ik kreeg een haarmasker en hoofdmassage voor het wachten. Verder ook goed geknipt, goede prijs-kwaliteitverhouding.
ManicureToon alles…
Malou•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a perfect experience for me. The staff were great and the treatment was perfect and exactly what I wanted.