Fijne kapsalon en men luisterd naar mijn wensen. Prijs / kwaliteit is prima. Ben heel tevreden
Vrouwen kleurenToon alles…
Jinno•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve mensen! Word goed geholpen en ze vragen naar wat je wensen zijn! Dit is mijn vaste kapper geworden!!
Gezicht threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes geholpen, aardig personeel, alleen kwam er tijdens de behandeling verf in mijn oog wat erg prikte. De behandeling verder was prima en het resultaat is goed.
Behandeling door Moshtaba•Wimper permanent
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig geholpen.
Vrouwen knippen
Astrid•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige beleefde mensen. Goede behandeling. Secuur en netjes!