Mijn haar werd met alle zorgvuldigheid behandelt en het resultaat is fantastisch!
Vrouwen kleuren
Annemijn•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nemen de tijd voor je. Zeer goede prijs. Ik vond de handdoeken niet fris ruiken en natte handdoek over m’n schouders niet fijn. Personeel wat stil en spreken onderling in eigen taal. Maar de prijs kwaliteit is super.
Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Supervriendelijk ontvangst en merkte meteen dat ik met een ervaren vakvrouw te maken had. Zeer tevreden! Threadwell!(toepasselijker!)
Wenkbrauwen - threaden
Céline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb hier nu twee keer mijn nagels laten doen met Shellac. Beide keren door iemand anders geholpen en beide keren zeer tevreden over de zorgvuldigheid waarmee ze hun werk doen.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nieuw kapsel, advies was goed en het ziet er top uit!