Met veel zorg gedaan. Zoals altijd. Mooi resultaat!
Wimperextensions
Ruth Martina•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Met veel zorg gedaan. Zoals altijd. Mooi resultaat!
Wenkbrauwen - threaden
Ruth Martina•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie nagels na een cnd shellac behandeling! Nagels mooi gevijld en nagelriemen verzorgd en daarna de lak heel netjes aangebracht.
Gellak manicure
Priscilla•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
The staff was extremely friendly and welcoming and the service was good, but I think the eyebrow technician could have asked me exactly what I wanted beforehand.
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wenkbrauwen asymmetrisch geëpileerd. Gebruikte ook geen van de professionele technieken waar ik bekend mee ben.