Vriendelijk personeel. Keurig met veel precisie en geduld geschoren. Punt voor verbetering: gebruik van pre-shave crème met warme doek als voorbereiding om de stugge baardhaartjes zachter te maken.
Baard trimmen en scheren
Ids•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige mensen en mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal in shape
Wenkbrauwen - threaden
Kirsten•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie chique salon met vriendelijk personeel. Snel geholpen en de behandeling is naar tevredenheid gedaan.
Gezicht threaden
Jolanda•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Excepcional service. Very proffesional!
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
I enjoyed the treatment. All nice and smooth...and easy.