Michele is een vak vrouw, denkt met je mee! Ik voelde mij vanaf de eerste keer op mijn gemak!
Behandeling door Michelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Patricia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Michele is een heel deskundig en altijd even vriendelijk.
Het is een prima behandeling voor een heel voordelig tarief.
Behandeling door Michelle•Gezicht threaden
Lonia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer goed. Snel en strak gewaxte wenkies.
Behandeling door Michelle•Wenkbrauwen - threaden
Sheray•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goede service: vriendelijk met oog voor wat nodig is en wat kan. Altijd een goede ervaring
Behandeling door Michelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marjolein•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I always have a pleasant experience in this salon. Michele is very friendly and nice and she explains to you the treatment while doing it. The place is clean and the atmosphere relaxing. I really recommend it.