Al een paar jaar kom ik hier graag! Het harsen is zo gedaan en de dames Michelle en Frozan zijn super lief
Behandeling door Michelle•Vrouwen harsen - benen
Emma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve personeels, schone salon. En je wordt netjes op tijd geholpen.
Behandeling door Michelle•Wenkbrauwen - threaden
Susan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
hele lieve vrouw die leuk gesprek met je voert tijdens de behandeling. Je moet natuurlijk 15 minuten met je ogen dicht zitten voor intrekken van de verf dus dan kan dat heel saai zijn. Maar door haar leuke gesprekken is het niet saai. Tijd vliegt.
Behandeling door Michelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven