hele gezellige personeel, snel klaar met harsen. ze miste wel een paar plekjes kwam ik achter toen ik thuis was, jammer. Salon zelf kan wel een opknap beurt gebruiken, was ook niet heel schoon maar ook niet duur dus de balance is goed.
Vrouwen harsenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Good
Vrouwen harsen - Brazilian
F•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het enige wat beter had gekund was de informatie vooraf. Als je het nog nooit gedaan hebt, weet je niet hoe je je kunt voorbereiden. Dit heb ik ook als tip aangegeven bij de salon.
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed behandeld
Keratinebehandeling
Vemmy•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm goed geholpen. Voor elke behandeling kreeg ik uitleg over wat er precies zou worden gedaan. Tegen de kou zelf even een deken over me heen gekregen. Het was jammer dat de verf van de wimpers niet helemaal pakte maar de lifting is enorm mooi en ik ben super tevreden!