Fijne en effectieve behandeling! Heel tevreden met het resultaat!
Behandeling door Michelle•Microdermabrasie
pamela•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden over de behandelingen. Ik ben hier nu een paar keer geweest voor het epileren, harsen en verven van de wenkbrauwen. Resultaat is heel mooi en het gaat vrij snel. Ook ziet de salon er mooi uit en de medewerkers zijn vriendelijk.
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Julia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
it was longer than it said it would take on the app. It hurted a lot, she wasn't like careful with my hair or head. And it only made my hair softer, not less fizzy, and it doesn't have more shine, it's not 80% more straight.
Keratinebehandeling
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je wel voor superfijne behandeling!! Ik ga altijd heel tevreden weer de deur uit.. ben zo blij met het resultaat, mijn huid straalt weer!