ik vond de behandeling voor wat er werkelijk werd gedaan, duur
nagels knippen nagels lakken schrubben en eelt weghalen met n puimsteen
ook lijkt mij het niet hygiënisch om zo n puimsteen bij elke klant te gebruiken.de nagels knipper werd wel ontsmet.
de ambiance zag er goedkoop en rommelig uit..
ik vond de dame die de behandeling gaf er vriendelijk
Behandeling door Michelle•Pedicure
Angelique van der bol•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst naar Beautylogy geweest en gekozen op basis van de beoordelingen op Treatwell, maar helaas heb ik geen fijne ervaring gehad hier. Ik was de enige klant en de hele knipbeurt was het doodstil. Er kwam geen woord uit de mond van de kapster (niet dat ze verplicht zijn te praten, maar het voelde er helemaal niet welkom). Er stond ook constant een andere dame chagrijnig bij te staren. Ik voelde me ongemakkelijk. Helaas waren mijn haren ook niet recht geknipt kwam ik thuis na het wassen achter. Gelukkig was de prijs laag en voelde ik geen noodzaak om terug naar hun te gaan (ook omdat ik er niet dichtbij woonde). De volgende dag heb ik mijn kapsel laten fatsoeneren door een andere kapper. Sfeer en vriendelijkheid vind ik erg belangrijk in dit soort zaken en dat miste ik bij Beautylogy heel erg. Ik heb mijn wenkbrauwen ook laten epileren en het resultaat daarvan is strak, maar ik vond de mevrouw die dat deed wel heel haastig. Ik werd zowat achterover geduwd op de stoel en kreeg meteen harsspul op mijn gezicht. Er werd niets uitgelegd en ik kreeg niet de mogelijkheid om aan te geven hoe ik het wilde voordat zij begon. Dat vond ik wel erg vervelend. Deze review gaat enkel over knippen en wenkbrauwen epileren. Misschien is de salon bij andere behandelingen juist weer fijn.
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd zo blij met jullie! Mijn huid straalt elke keer na de behandeling!
Behandeling door Wax-bar•Microdermabrasie
pamela•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een erg prettige efficiente snelle behandeling. Voel me er erg op mijn gemak. Kom zeker weer terug.