Beautylogy Wax & Laserbar Reviews

Martinus Nijhofflaan 278, Delft

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2751 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Snel en goed geharst. Aardige dame
ik vond de behandeling voor wat er werkelijk werd gedaan, duur nagels knippen nagels lakken schrubben en eelt weghalen met n puimsteen ook lijkt mij het niet hygiënisch om zo n puimsteen bij elke klant te gebruiken.de nagels knipper werd wel ontsmet. de ambiance zag er goedkoop en rommelig uit.. ik vond de dame die de behandeling gaf er vriendelijk
Voor het eerst naar Beautylogy geweest en gekozen op basis van de beoordelingen op Treatwell, maar helaas heb ik geen fijne ervaring gehad hier. Ik was de enige klant en de hele knipbeurt was het doodstil. Er kwam geen woord uit de mond van de kapster (niet dat ze verplicht zijn te praten, maar het voelde er helemaal niet welkom). Er stond ook constant een andere dame chagrijnig bij te staren. Ik voelde me ongemakkelijk. Helaas waren mijn haren ook niet recht geknipt kwam ik thuis na het wassen achter. Gelukkig was de prijs laag en voelde ik geen noodzaak om terug naar hun te gaan (ook omdat ik er niet dichtbij woonde). De volgende dag heb ik mijn kapsel laten fatsoeneren door een andere kapper. Sfeer en vriendelijkheid vind ik erg belangrijk in dit soort zaken en dat miste ik bij Beautylogy heel erg. Ik heb mijn wenkbrauwen ook laten epileren en het resultaat daarvan is strak, maar ik vond de mevrouw die dat deed wel heel haastig. Ik werd zowat achterover geduwd op de stoel en kreeg meteen harsspul op mijn gezicht. Er werd niets uitgelegd en ik kreeg niet de mogelijkheid om aan te geven hoe ik het wilde voordat zij begon. Dat vond ik wel erg vervelend. Deze review gaat enkel over knippen en wenkbrauwen epileren. Misschien is de salon bij andere behandelingen juist weer fijn.
Ik ben altijd zo blij met jullie! Mijn huid straalt elke keer na de behandeling!
Een erg prettige efficiente snelle behandeling. Voel me er erg op mijn gemak. Kom zeker weer terug.