Niet voor herhaling vatbaar! Slechte waxbeurt met zeer veel achtergelaten haren. Hele aparte en pijnlijke manier van waxen die ik als ervaren waxer aan niemand kan aanbevelen.
Verder was de was gloeiend heet.
Al met al totaal geen aanrader en kan men hier wel wat bijscholing gebruiken.
Vrouwen harsen - Brazilian
Dana•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn haar zit weer perfekt !!!
Vrouwen knippen
Elke•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zijn weer supernetjes!
Behandeling door Michelle•Wenkbrauwen - threaden
Charissa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Inmiddels een aantal keer geweest. Ze kennen me daar. Dat vind ik fijn. Ik werd weer vriendelijk geholpen.