Ik heb Mn wenkbrauwen laten harsen en het ziet er top uit. De dames in de salon zijn heel vriendelijk. Er wordt schoon gewerkt en de behandeling is snel gebeurd.
Behandeling door Michelle•Wenkbrauwen - threaden
Charissa•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn 2e bezoek. De eigenaresse is heel aardig, werkt goed en geeft advies. Ze had mij een briljante tip gegeven over het krijgen van een zachtere huid. Wil je weten wat? Ga dan 's bij haar langs en laat je behandelen.
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Vandana•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed, helaas niet alle wasresten verwijderd. Moest eigen doekje gebruiken bij gebrek aan natte doeken.
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was prima, ik was de vorige keer ontevreden en dat was erg goed opgelost.
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Nadja•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd keurig ontvangen in de salon. Ik werd direct geholpen. Behandeling was snel, maar geheel volgens wens. Resultaat is prachtig. Ik ben zeer tevreden.