dank je wel weer voor geweldige behandeling! ik kan echt niet meer zonder en mijn huid ook niet!
Microdermabrasie
pamela•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
I am becoming a regular client because it is a really nice place to be waxed. Nice people, cheap price, and really good method to wax people. Don't hesitate to try!
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Marine•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ging voor de brazilian wax, echt super. Binnen 15-20 minuten stond ik alweer buiten. Nette salon, aardig personeel. Het was zeker mijn geld waard en ik ga zeker terug. Echt een aanrader. Ook handig om te weten, om de hoek zit de albert heijn waar je gratis kan parkeren ;)
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Emma•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Had a very good experience! Very nice place
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig personeel zeer tevreden!
Behandeling door Wax-bar•Wimpers en/of wenkbrauwen verven