Lashlifting en gezichtsbehandelinf gehad voor moederdag! Wat een luxe behandeling gelijk hele verzorgingslijn gekocht! Een aanrader ! Kom zeker terug meiden
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een behandeling gehad van 21k goud! Mijn huid voelt super aan!! Dank
Mindy•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Angela is top! Mijn haar zit nu precies zoals ik het wilde. Je merkt dat ze veel passie heeft voor het kappersvak... ik kom hier zeker graag terug!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapster goed advies
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende service en goed advies! Ik ben er nu voor de tweede keer geweest en héél tevreden. De prijzen zijn ook nog eens goed.
Een echte aanrader!