In de wacht ruimte word er les gegeven geeft veel onrust. Dame aan de balie vond dat we te luid waren omdat baby huilde.
Behandeling was niet wat ik ervan verwacht had bij treatment van 60min. Dame die mij hielp was wel erg vriendelijk.
Imane•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de behandeling die Eda heeft gegeven. Ik kom hier zeker terug
Mandy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond prima. Maar ze is 15 min eerder gestopt.. bij me zusje haar behandeling
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super goed geholpen ben echt tevreden, dit is mijm vaste plekje voor me time 🥰
Mina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit was de touch up na 6 weken. Hanna was weer heel zorgvuldig kundig en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe wenkbrauwen