Ik heb een hele fijne en goede gezichtsbehandeling gehad van Amal. Ze was erg vriendelijk, voorzichtig en legde de handelingen goed uit! Ik raad de gezichtsbehandeling van Amal salon daarom zeker aan!
Floor•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was prettig, maar minder dan ik ervan verwachtte. Het bestond eigenlijk uit het aanbrengen van twee maskers en daartussen niks. Het epileren is erg slecht gedaan, nauwelijks wat weggehaald
Behandeling door Iris
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader 👍
Heman•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na drie dagen gellak van m’n teen al af. In de gellak op m’n handen zit een haartje wat een beetje jammer is. Verder wel heel netjes en vriendelijk
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perhaps one of the best pedicures and polishes I've ever had. Iris did extremely careful, detailed work and was friendly and professional. Highly recommend!