Sabine doet het allemaal zo nauwkeurig.
Je gaat niet eerder de deur uit voordat het perfect is.
Bianca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Sabine geweest voor mijn wimpers, zij adviseerde mij om een lashlift te nemen, met prachtig resultaat! De dag erna teruggegaan voor mijn wenkbrauwen, zeer tevreden, heel goed advies gekregen. Hygiënische en nette salon.
Priscilla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jij weet wat je doet, heel vakkundig en lief 🌹
Sheila•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top
Tamara •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een behandeling bij Beautylookzz in de salon wordt met zorg en vakkundigheid uitgevoerd.
Ik kan Beautylookzz zeker aanbevelen. Tot een volgende behandeling.