Dat Sabine me wimpers mooi gedaan heeft al zat ik in een rolstoel
C.A.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw ook erg vakkundig ben blij met mijn wenkbrauwen
Anouk •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De herinnering voor de afspraak heb ik als zeer prettig ervaren. De ruimte is superleuk geworden waarbij je je gelijk welkom voelt bij binnenkomst. De doorgebrachte tijd heb ik als gezellig ervaren. En natuurlijk ben je goed in wat je doet. Ik ben heel tevreden weg gegaan. Tot de volgende keer