Met een hoge mate van tevredenheid kijk ik weer in de spiegel. Ik oog weer dankzij de kundige handen van de eigenaresse van Beautylookzz. Prachtige nieuwe locatie met parkeren voor de deur (gratis), OV ook op loopafstand.
Yvonne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabine is een vakvrouw, doet haar werk met passie.
Geeft goed advies. Echt een aanrader!
Erna •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ik heb nu prachtige wenkbrauwen en wimpers!
Merel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Denk met je mee, voelt goed aan wat de klant wilt. Een echte professional.