Nieuwe set , wat ontzettend fijn en goed geholpen weer ..
Tamara •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb vandaag mijn wimpers laten doen bij Beautylookz en ik ben ontzettend tevreden! De salon is een fijne plek met een ontspannen sfeer en ik werd heel professioneel geholpen door Sabine. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen (ik wilde een natuurlijke look) en het resultaat is prachtig. De wimpers blijven goed zitten. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit!" Gratis parkeren, goed te bereiken met OV.
Yvonne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij beautylookzz kwam.
Heel goed geholpen, instructies worden duidelijk uitgelegd voor een beter resultaat.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Cynthia •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals elke keer vriendelijk en vakkundig geholpen!
Aukje•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Super ervaring, lieve eigenaresse en heeft veel kennis van het vak! Als ze eenmaal aan de slag gaat, merk je dat ze een expert is! Salon is ook nog eens echt prachtig. Twijfel je om te boeken? Ik zeg doen, je gaat hier echt geen spijt van krijgen!