De liefste meid, leukste gesprekken en de mooiste nagels 💕💅🏽
Demi •12 maanden geleden
Geverifieerde review
Keuze maken is altijd moeilijk maar lukt altijd weer,en de keuze is reuze. Het bevalt mij gewoon goed.
Yvonne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super mooie zomerse kleur uitgezocht, die precies past bij mijn lippenstift die ik altijd draag. Geweldige glans vd lak!
Het was weer gezellig natuurlijk
Marieke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sanne is zo secuur in wat ze doet! En altijd heel gezellig 🤎