Behandeling door Fleur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Henny•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig bij Fleur en een top facial gehad!
Behandeling door Fleur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Maud•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fleur is een toppertje
Behandeling door Fleur•
Permanente make-up (pmu)Toon alles…
Monica•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is ten eerste super gezellig in haar salon
Net zo als Fleur dat is ook een heel gezellig en warm persoon
De behandeling ben ik ook zeer te vrede mee
Inéén woord alles is perfect 👏👏👍👍
Gr JB uit Ede