Een zeer prettige pedicure-ervaring gehad! Ik ben geholpen door Jasmine, een hele lieve en kundige dame. Ik kan iedereen aanraden om hier eens langs te komen.
Behandeling door yasmin•Pedicure
Rahella•10 maanden geleden
Geverifieerde review
tara heeft mijn nagels super gedaan. Bedankt!
Behandeling door Tara•Nagelversteviging
Jody•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super geholpen en heel erg blij met mijn nagels!
Mijn favoriete meisjes :)
Behandeling door yasmin•Pedicure
Lucienne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, mijn voeten zien er weer volledig verzorgd uit!
Behandeling door yasmin•Pedicure
Esther•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Yasmin heeft mijn voetjes verwend met een hele fijne pedicure + scrub & gellak, dankjewel 🖤 Zij was erg vriendelijk en professioneel. Rustige salon. Tip: leg wat tijdschriften neer om te lezen tijdens de pedicure en eventueel een rustig lounge muziekje naar wens van de klant.