Prettige behandeling, voor het eerst Biab na 10 jaar acryl!
Behandeling door yasmin•Nagelversteviging
Kelly•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondertussen al drie keer voor een pedicure + gellak geweest en elke keer ben ik supertevreden. Pedicure is grondig en hygiënisch, gellak wordt heel netjes gezet. De massagestoel is een prettig extraatje. Yasmin is top!
Behandeling door yasmin•
PedicureToon alles…
Sarah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nageltjes zien er weer prachtig uit. Zoals altijd heel tevreden ✨